Har vært på min første tur i vår lokale gjenbruks-butikk. Og det blir ikke den siste!! Her var virkelig mye mere enn jeg hadde fårestilt meg. Og så masse fint!!
Før Etter
Slipte litt over med fint sandpapir etterpå spraying med zink-spray
Denne søte te-lysestaken til 20,- kr blei også med hjem.
Disse har fått sin plass i vinduskarmen
Spiseplassen vår
Voksduk som er festet under bordet fungerer veldig bra med mange barn i husstanden :-) :-)
Ellers har jeg "jukset" og tatt bort to tripptrapp-stoler i furu (som nok blir hvite etterhvert..når tiden strekker til...). passet så dårlig på bildet slik de er nå hehe..
Så da har jeg både shoppet, rimelig...og støttet en god sak samtidig (bruktbutikken er frivillig arbeide til et godt formål)
Neste gang skal jeg ha med noen ting å levere på butikken også.





