♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



Viser innlegg med etiketten Interiør. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Interiør. Vis alle innlegg

fredag 9. juli 2010

Bruktfunn

Har vært på min første tur i vår lokale gjenbruks-butikk. Og det blir ikke den siste!! Her var virkelig mye mere enn jeg hadde fårestilt meg. Og så masse fint!!

  Før                                    Etter

Slipte litt over med fint sandpapir etterpå spraying med zink-spray


Denne søte te-lysestaken til 20,- kr blei også med hjem.





Disse har fått sin plass i vinduskarmen


Spiseplassen vår
Voksduk som er festet under bordet fungerer veldig bra med mange barn i husstanden :-) :-)
Ellers har jeg "jukset" og tatt bort to tripptrapp-stoler i furu (som nok blir hvite etterhvert..når tiden strekker til...). passet så dårlig på bildet slik de er nå hehe..


Så da har jeg både shoppet, rimelig...og støttet en god sak samtidig (bruktbutikken er frivillig arbeide til et godt formål)
Neste gang skal jeg ha med noen ting å levere på butikken også.


fredag 4. juni 2010

Litt nytt interiør


Siste investeringer på interiørfronten. Har blitt facinert av bokstaver som pynt etter å ha lest interiørblogger. Syns dette var en stilig ny vri, som måtte prøves.....hermegås ja :-) Hadde ikke kommet på det selv. ..og pynte-huset...ja - hermegås igjen. Tenker å fylle det med en liten lyskjede, og bruke det som bordlampe :-)
Ellers må jeg bare vise dere engelen som jeg fant i Kroatia nylig. Syns den var søt. Når du rister på den, snør det på engelen.


Related Posts with Thumbnails