♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



mandag 1. november 2010

Hjemmelagde julegaver?


De vakreste tingene som finnes, er de som barna har lagd !!!!!


Disse lyktene er laget av barnemat-glass.
Surret en ståltråd rundt glasset oppe, som også ble laget oppheng av.
Fikk ideen i en interiørbutikk....faktisk.
Og jeg syns at mine er de vakreste....selvsagt (klukker hønemor stolt)


Og hvorfor ikke la barna lage kopper, med nydelige og kreative motiv? 


Slike tusjer får du bl.a. kjøpt hos panduro. Etter at malingen er "brent" i steke-ovnen, sitter den overraskende godt!! Mine kopper har vært kjempemange runder i oppvaskmaskinen, og er like fine!!!
Kjekt at de tåler oppvaskmaskin  forresten:-)


Og da blei det jammen et innlegg  i dag....sykdom til tross


1 kommentar:

  1. Hei!
    Så flotte ting du har laget:) Og helt enig - det aller fineste er det ungene har laget :)

    Nå har jeg kost meg nedover bloggen din og ble skikkelig inponert over soveromsforandringen - knallfint med små forandringer.

    Ha en fin tirsdagskveld! Ser du Sinnasnekkeren på TVN halv ni?
    Kjersti

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails