♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



søndag 27. juni 2010

Award og utfordring


Fikk denne av Bjørg , med den flotte og inspirerende bloggen "Huset ved fjorden" :-)
Gleder meg til kvart nytt innlegg  på den bloggen:-)

Med awarden følger det ei utfordring. Jeg skal skrive sju ønsker.....

1. Ei god og lykkelig fremtid for alle barna mine - som er mitt viktigste prosjekt :-) :-)

2. Jeg har også ønske om bedre tid til alle mine hundre andre prosjekter.....som jeg vil sette ut i livet.

3. Ønsker å bli en reser på symaskin ! (dere som kjenner meg: ja, dere leste riktig hehe)

4. Vi har mye hage å holde i orden....og luking er ikke min favoritthobby....iallefall ikke når det gror til igjen ganske fort - så en fast ansatt GARTNER - dèt ønsker jeg meg!!!!

5. Lyse gulv i hele huset!!! Vi  gikk for "valnøtt" i gangene og kjøkkenet, og syns det var såååå vakkert....da...angrer bittert nå når jeg ser hvor "lett" det er med lyse gulv.

6. Ok .. kan vel være så freidig å si at jeg ønsker meg flere tekopper i "Bastion collection".....syns de er helt nydelige!!

7. Windows 7 på data'en istedet for vista !!!!

Oj.....gikk lettere enn jeg trodde dette hihi...

-Er litt fersk i gamet ennå, men har forstått det slik at det er ok å gi slike awarder videre. Da er det tre blogger jeg ønsker å gi awarden videre til. Dette er blogger som jeg finner stor glede og inspirasjon i:


og sist men ikke minst:

5 kommentarer:

  1. Det var flotte ønsker.
    Vart litt flau no..hehe..eg var så materalistisk i forhold til deg;)
    Ha ein strålande kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar & hjertelig takk for award.
    Koselig!
    Ha en vidre fin dag!
    Klemmer fra Christina

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med award - og kjekt å lese litt mer om deg:-)
    Ha en fin start på uken,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Heiheiii!


    Såååå kosleig at du ville gi den videre til meg.. Med så gode ord på kjøpet blir man GLAD! Tusen takk..
    Skal lage et innlegg om det snart.. Nå må jeg ut i solen..

    Vi blogges.. Klemmer

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails