♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



onsdag 23. juni 2010

Gammel stol blir ny :-)














Denne stolen hadde vi i "gamlehuset" da jeg var liten. Den har alltid (så vidt jeg vet) vært lysblå. kom over den da jeg skulle hente det gamle vegg-skapet (som det fortsatt jobbes med) i kjelleren på "gamlehuset". Stolen  fikk en god vask, en omgang med "antiparasitt" (da den var måttspist), og litt maling. Hadde faktisk en skvett stående (fra da vi malte oppigjen badet i underetasjen), som traff bra med originalfargen.
Nå sliter jeg med å bestemme meg. Trolig blir den stående på rommet til minstemann. Men hvis jeg oppdager levende mått (stripet treborer), blir det utestol selv om været på disse kanter sjelden innbyr til uteliv. Men måtte bare "prøve" den et par plasser i hagen også :-)

Ha en flott jonsok-feiring  :-)
                                                                                                                  

4 kommentarer:

  1. Så fiiin stol, nydelig pute oppi. Ha en flott feiring du og. :)Klem.

    SvarSlett
  2. Så nydeleg fin den vart:) Håper måtten held seg vekke:) Flott blåfarge:)
    Ha ei flott feiring!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Tusen takk for koselig kommentar og kjempekoselig at du vil følge meg:)

    Jeg gjør det samme med deg, for dette var en kjempefin blogg, og den stolen ble så nydelig:)

    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  4. Hei, så koselig blogg du har, flotte bilder...♥ Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails