♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



fredag 9. juli 2010

Bruktfunn

Har vært på min første tur i vår lokale gjenbruks-butikk. Og det blir ikke den siste!! Her var virkelig mye mere enn jeg hadde fårestilt meg. Og så masse fint!!

  Før                                    Etter

Slipte litt over med fint sandpapir etterpå spraying med zink-spray


Denne søte te-lysestaken til 20,- kr blei også med hjem.





Disse har fått sin plass i vinduskarmen


Spiseplassen vår
Voksduk som er festet under bordet fungerer veldig bra med mange barn i husstanden :-) :-)
Ellers har jeg "jukset" og tatt bort to tripptrapp-stoler i furu (som nok blir hvite etterhvert..når tiden strekker til...). passet så dårlig på bildet slik de er nå hehe..


Så da har jeg både shoppet, rimelig...og støttet en god sak samtidig (bruktbutikken er frivillig arbeide til et godt formål)
Neste gang skal jeg ha med noen ting å levere på butikken også.


2 kommentarer:

  1. Så fine - og spray-maling er undervurdert;-)
    Bruker det mye selv!
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. Kjempe fint! Bruker å spray en god del,syns det er en super måte å kunne forandre noe du har til noe mye finere å på en billigere måte.
    Ha en vidre fin dag!
    Klem fra Christina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails