♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



lørdag 17. juli 2010

På veggen

Skapet har komt på veggen.
Hadde mye å fylle det med...men ikke så mye gikk gjennom nåløyet hehe.
Setter inn...tar ut igjen..nytt inn..ut igjen..

Skulle ta bilde av stolene og bordet som står under...men fant ut at her trengs sårt litt fornying...Må enten trekke om stolene eller kjøpe trekk til. Dyrt å trekke om, så det blir vel nye trekk - fra ellos kanskje? Stolene er fra 1960...har ikke hjerte til å kassere disse heller jeg hehe.....hjelp...å vi som i tillegg har lita stue..


Men disse, fra Bastion collection, blir der.
Har lyst på flere, men i ulike farger og mønster.
Hvite, med hjerte som "ligger utenpå" koppen, er øverst på listen..men har ikke fått tak i.

Disse, fra "Filippa K"  fikk jeg og mannen til jul for 2-3 år siden. Elsker disse. Finnes også i ulike mønster.
Såg på nettet at de er i produksjon ennå...lyst på flere av disse også, men vet ikke hvor jeg får tak i (disse er kjøpt i Oslo)...
Skulle ønske det fantes nettbutikker som selger slike kopper..

Som dere kanskje skjønner, har jeg visst fått koppe-dilla hehe.

Fikk også en kjempesøt te-trekker (eller hva det nå heter..) til koppene.


En får kjøpe slike "te-trekkere" uten anheng. Kan henge på det en vil. Dette anhenget følgte med.



Marengsen er på plass, i nyinnkjøpte glass :-)

Ha en fin lørdagskveld :-)

2 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint!
    Ha en fin søndag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. Så flott skapet vart. Skikkeleg fint å skifte ut litt av døra med glas. Sånn at du kan vise fram alt det fine du har! Slike kopper med hjerter på er SÅ fine. Skal kjøpast så snart eg finn dei i ein butikk;)
    Gleder meg til å sjå hjertene du skal sy:))
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails