♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



tirsdag 20. juli 2010

Nettshopping

Fant dette søte lyshusetwww.jotex.no  (99,-).
Trenger jeg det ? (strengt tatt)NEI. Kjøpte jeg det? JA
Bare måtte...redd for at jeg ville angre om ikke...dårlig unnskyldning


Denne til 39,- gikk også rett i handlekurven, sammen med det jeg egentlig skulle ha:
Hvit plastrye  (eneste som vil fungere her i huset..). Fikk ideen på en interiørbutikk som solgte (dyre) plasttepper. De var kjempegode....ikke som de gamle, glatte, som fantes på 80-tallet. Disse var mere "gummi-aktige" og virkelig pene å se på også. Håper disse også er av ok kvalitet. Den er forresten til kjøkkengulvet.

Ellers driver jeg å snuser rundt på panduro for tiden....Er jo såååå mye der!!! Skulle bare ha litt bommullstøy. Men her er jo så mye fint å velge mellom, så det er litt frem og tilbake.Kan jo ikke kjøpe heeele sjappa

Har sett på bl.a. disse:


Vi får se hvilke det blir...og etterhvert hva det blir av dem :-) Har flusst med ideer. Alt for mange ideer etter hva jeg har tid til - som vanlig.

Ellers er det jo som vanlig en fin liten liste over planer jeg har:
Spraylakke endel ting som skal fornyes
Male hvite tripp-trapp-stolene (begynne i helgen?)
Pusse opp sovesofa fra tidlig 90-tallet (blir hvit med tekst-stickers, og trekke om madrass og rygg) etter tripp-trapp..når jeg har tid.

..og selvsagt sy litt innimellom. Men barna kommer først, så ting tar av og til lenger tid å få realisert enn jeg planlegger

Gleder meg :-)

Ha en fin onsdag i morgen :-)


5 kommentarer:

  1. Er litt deilig kjøpe ting man egentlig ikke trenger også. ;)

    Bare ikke gjør samme feilen som meg med kronen. Vet ikke hvor stor denne er, men jeg har en lignende som er ganske stor. Så stor at jeg trodde jeg kunne ha et telys under. Det ble nesten husbrann det! Den lille pyntedinglen sto plutselig i full fyr. Var en hvit "perle". Nå er det en svart perle. Hehe

    Klem

    SvarSlett
  2. Hehe... der krysskommenterte vi, så jeg må bare innom å takke. Både for komplimenter og for at du gir meg mange drømmeprins- alternativer. :) Ellers kan jeg jo bare finne meg en mann som heter Magne Birger Per Roger. Antar han isåfall er nordlending. ;)

    Nattaklem

    SvarSlett
  3. Nesten skummelt farlig med alle nettbutikkene,for det er jo så mye fint, og så lett å trykke på send knappen.

    Ellers er det gøy å stadig ha litt prosjekter å holde på med.

    Ønsker deg en fin dag!

    Mvh Mimmi-Leone

    SvarSlett
  4. Tihi..eg fekk det lyshuset idag! Bestilte det med ein gong eg såg det;) Var veldig fint. Litt større enn kva eg hadde trudd:)
    Dei stoffa frå Panduro er kjempefine, syns du skal kjøpe alle;)
    Eg har og plastteppe i gangen frå Jotex, har bestilt eit til som vi skal ha ute. Eg er hvertfall fornøgd med kvaliteten..også så lettvint..du kan berre moppe over det:)
    Gleder meg til å sjå alle prosjekta du har på gong:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. hei.mange spennende prosjekter du har,..gleder meg til å se resultatet..fine ting du har funnet deg..ønsker deg en fin kveld.hilsen åshild

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails