♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



søndag 6. juni 2010

Barnerom

Dagens prosjekt. Her blei det hvitt, hvitt, hvitt :-) :-)
Minsteklumpen nærmer seg 1år allerede, og får eget rom når
malingsgassen er borte.
Hylla laget jeg på sløyden for....noen år.. siden, da jeg var 16 år, så den skal få være på rommet.
Ellers har jeg en hylle som min oldefar laget, som også skal opp.
Dette er et lite rom, så det blir nok satset på litt praktisk oppbevaring, og hyller slik at vi får beholde mest mulig gulvplass.
Gleder meg til å få lage det til etter at også møblene har fått et strøk maling. Lurer på om jeg skal ha senga helt hvit, eller om jeg skal ha - de nå grønne - detaljene i en blåfarge (og resten hvitt)...hmmm
Tenker å ha diverse detaljer i litt Blånyanser



Før:
 Slik såg rommet ut   tidligere i dag:
Kommer med flere innlegg, når jeg har fått gjordt mere med rommet

1 kommentar:

  1. Så herleg og kvitt det vart hos deg! Heilt genialt som base på eit barnerom som får mange fargeinnslag etterkvart;) Gleder meg til å sjå det ferdig! Tusen takk snille deg for fine ord under her:)
    Ha ein nydeleg dag, kos deg med måling..det skal eg ikveld:)
    Klem:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails