♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



torsdag 10. juni 2010

Innlegg fra handleposene mine :-)


Falt for desse lysene frå Europris. Skulle egentlig berre kjøpe zink-spray og kvitspray (den kvite kosta berre 39,- !!! ), men røska med meg desse lysa i forbifarten - angrer ikke:-)

Ellers vil jeg anbefale denne duftoljen, som lukta reint og kjempefriskt!!! Trur den blir brukt opp fort.
(Har forresten brukt kvitsprayen som jeg kjøpte til å spraye ein duftolje-beholder (før/etter-bilde kommer snart)
Ellers blei det litt klær til ungene....Må bare vise de søte detaljene på klærne til jenta :-)


Og minstemann koser seg i hagen med nyehua si :-)


gleder jeg meg til bloggrunde og mere inspirasjon :-)

                                                                                                                  

1 kommentar:

  1. Herlege lys og barnekle! Er så herleg med shopping! Gleder meg villt til feriepenger på mandag;)
    Gleder meg til sprayeresultatet:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails