♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



onsdag 30. juni 2010

Litt nytt i hjemmet



Fant denne supre kurven på kid interiør (179,-). den rommer ganske mye!! Fåreløpig er den flott som oppbevaring til lillebror sine leker - som sårt trengte større kasse.


Røska med meg denne potteskjuleren med innerpotte i zink også. Nedsett 30%, så tror jeg gav rundt 40,- for den (kid interiør). Har ikke fått skikkelig plante i den ennå....kanskje en blå hortensia, som er min favoritt om dagen :-)



Lykt fra princess (som har 40% på hele butikken nå - juhuuu!!). Syns 199,- var ok pris for en så stor og solid lykt i utgangspunktet, og når jeg fikk den rabattert for 119,- , bare måtte jeg ha den!
Den er nesten 40 cm høy.



Batteridreven lyskjede fikk også bli med hjem (litt dyr...ikke fullt så godt kjøp (?) hihi (299,-) på lokal interiørbutikk). Er spent på hvor lenge batteriene varer, men de skulle vare ganske lenge (led-pærer bruker lite strøm :-) ) Kommer sikkert til å bruke lyskjeden til mange ting, men sysn den var litt kjekk til zink-huset :-)


Så har jeg et før-/etter-prosjekt . Gikk etpar runder med meg selv ..men den ble hviiiiit. Prøvde å gi den et slitt look (kalles dette shabby chic??). Tenkte som så: Kan beholde den original....og stue den bort, eller male den og bruke den :-) Tror Astrid - pappas gamletante som  malte den først - ville blitt glad for at jeg gav den nytt liv og vil bruke den. Jeg vil bli glad dersom noen vil ta et av mine prosjekter om nesten hundre år og bruke de med glede...selv om kanskje de maler det mørk-rosa med oransje striper :-)


 Forslag til tekst på denne????


Så til slutt et lite bilde av minstemann i ville vinkel-huset :-) som elsker å bade ♥
Om 12 dager fyller han 1 år *sukk*. To dager etter fyller nest-yngstemann, og barneflokkens eneste prinsesse, sju :-)

♥           ♥
♥ ♥ ♥      ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥

Det kan se ut til at jeg blir uten internett-tilkobling i halvannen uke. Så dersom det skulle bli stilt fra denne kanten en liten stund, så er det ikke fordi jeg er gått lei :-)

Stor klem

                                                                                                                  

6 kommentarer:

  1. God morgen♥
    Så herlege bilder du viser..Så lyst å lett!

    Den korga har lisje bror her og til leikene sine (på stova)..
    Nydeleg lisje skatten som snart fyller 1 år♥

    Takk for kos helsing frå deg:)

    Ønsker deg ein kjekke dag:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Åhhh, massssse lekkert..
    Er så moro med litt nytt for mor! hihi!
    Sånn lyskjede ønsker jeg meg også, så kjekt med batteri.. Kan live opp mye, også slipper man den HERSENS ledningen... Men prisen var jo litt drøy, men led pærer bruker som du skriver lite strøm og skal være ekstremt holbare, så kanskje mer gunstig å betale litt mer og få en ordentlig med en gang;-)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Gratulerer til søte lillegutten din. :) Så mye fine ting du har funnet,i dag skal jeg også shoppe litt som trøst til meg selv i regnværet. Ha en flott dag. :)Klem.

    SvarSlett
  4. Kid har så mange fine korger og potter for tida. Kjempefine dei du har kjøpt. Og veldig kjekt når det er billeg då!!:))
    Lykta var kjempefin. Og skikkeleg flott med lyskjeda i zinkhuset!! Var huset opprinneleg kvitt? Eg har ikkje sett sånt før. Likte det kjempegodt!:)
    På tirsdag skal eg endeleg på handletur igjen og eg gleder meg stort! Vi har flytta frå by til ei lita bygd. Så det er ein time køyring til nærmaste gode handlestad. Sparer penger då..men..;)
    Kassa vart kjempefin i kvit!! Tøff effekt å pusse kantane. Eg pussa opp besten si gamle verktøykasse på same måten. Då sette eg på årstalet han var fødd:)
    Herleg liten gut på slutten her:) Dei blir så fort store...
    Til slutt må eg seie tusen takk for alle søte helsingar du legg igjen til meg! Eg blir så glad!!:)
    Ha ein nydeleg dag, så bloggast vi når du er på nett:)
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Masse lekkert der ja:-)
    Kos dere med bursdags-feiringene!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  6. heisann.kjempe fin kurv..takk for koselig besøk på min blogg..kjempekoselig..fin blogg du har,masse insperasjon..ha en fin sommerdag.klem fra åshild

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails