♥ ♥ ♥ Velkommen ♥ ♥ ♥



lørdag 26. juni 2010

Lørdagskos

Lørdagskveld i huset. Slik har vi det hver lørdagskveld - not. En vanlig lørdagskveld her i huset består i kveldsmat, full fart på to midterste-barna (7 om to uker og 9 år). Når de endelig har falt til ro....ca 21:30 er det å dunke litt i stuegulvet vårt - som er taket til storebror på snart 15 - for å signalisere at musikken kan dempes en smule hehe. og en eller annen gang før dette har også lillebror (på snart 1) badet, spist og lagt seg.  Men i kveld er 3 av barna på hyttetur med mommo og moff....så da er vi nesten hjemme alene !!!! Utrolig stilt i huset. Vi har nyttet anledningen til å kose oss med en god middag, laget av min mann som er en gud på kjøkkenet!!!! Det startet for noen år tilbake med øl og kamferdrops i sausen (helt sant !!!) Da smakte det ikke fullt så godt hihi...men han har virkelig hatt fremgang!! mmmm...entrecote med bakt potet, kryddersmør og stekt løk/sopp smakte som vanlig fortreffelig!!!

Ellers har jeg jobbet litt med (gal-)skapet :-) hehe..klarer ikke dy meg. Men tror allikevel det blir fint til slutt......
..og ja....det som står nede ved skapet...det er den rosemalte lille saken som er blitt hvit - tro meg...den såg mye verre ut i virkeligheten enn glansbildet jeg viste av den forleden. Skal kanskje vise dere på før/etter senere..





Ellers har jeg fylt opp "pikekyss-krukken" til helgen (ja - de er gode......og ja - jeg har blitt hekta etter å ha sett utallige bilder av dem her inne i blogglandia :-) :-)  ) Så hermegåsa tar etter :-)



Ha en sprudlende lørdagskveld!! - med eller uten marengs

Stor klem
                                                                                                                      

3 kommentarer:

  1. hei..tusen takk for koselig besøk på min blogg..for en fin blogg du har,mange fine møbler med sjel i..liker stilen din..syns den gamle stolen ble så fin..legger meg til som følger..ønsker deg en flott søndag..klemmer fra åshild

    SvarSlett
  2. Høyrtes ut som ein herleg kveld! Skapet ditt blir såå fint! Gleder meg til det er ferdig og vi får sjå det:)
    Har noko til deg på bloggen min:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei ! :)

    For en herlig blogg du har, helt etter mitt hjerte ! ♥

    Ønsker deg en nydelig mandag ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails